Obowiązujące ograniczenia
Obowiązujące obecnie ograniczenia:
1. Wprowadzony zostaje limit do 12 osób przebywających jednocześnie na hali w związku z tym, zalecamy wcześniej informować telefonicznie o dniu i godzinie przybycia, zapobiegnie to sytuacjom w których będziemy musieli odmawiać wejścia na obiekt.
2. Należy używać magnezji w płynie lub posiadać inny środek do dezynfekcji, który będzie nakładany na dłonie przed rozpoczęciem każdej wspinaczki.
3. Ściana otwarta będzie tylko 2 razy w tygodniu; we wtorki, i czwartki od 16:30 do 21:00 (należy uprzedzić telefonicznie o zamiarze przybycia, będzie to zapobiegało sytuacjom w których będziemy musieli odmówić wejścia na obiekt)
W pozostałe dni tygodnia będzie można się umawiać „na telefon” lub przez Facebooka w grupach od 1 do 6 osób, koszt to 60 zł/h bez względu na ilość osób w grupie. W ramach tych wejść możliwe będzie skorzystanie z innych atrakcji takich jak wahadło, czy tyrolka.
4. Osoby które miały aktywny karnet przed zamknięciem, będą mogły go teraz wykorzystać.
5. Szatnia i boulderownia będzie niedostępna, więc najlepiej będzie przyjeżdżać w ubraniach „roboczych”
Sekcje wspinaczkowe będą odbywać się tak jak do tej pory, czyli o godzinie 17:00 i o 18:30 we wtorki i czwartki – tylko dorośli.
6. Nielimitowany i samodzielny dostęp do ściany będą mieli Członkowie Klubu Wysokogórskiego w Nowym Sączu na następujących zasadach:
– status członka zwyczajnego Klubu
– opłacone składki członkowskie za dany rok (60zł rocznie)
– wykupiony karnet miesięczny (80zł za miesiąc)
– potwierdzone na piśmie umiejętności uprawniające do samodzielnego prowadzenia wspinaczki na drogach ubezpieczonych.
-umawianie wizyt telefonicznie
-stosowanie się do powyższych zasad bezpieczeństwa.
Kontakt do umawiania wejść: tel. 539617161